Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь

Автор(и)

  • Ольга Серафимівна Чашечникова Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko , Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
  • Тетяна Іванівна Панченко Alexander Gymnasium (Sumy) , Александровская гимназия (м. Суми) , Олександрівська гімназія (м. Суми)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195

Ключові слова:

функціональне рівняння, творче мислення, нестандартне мислення

Анотація

Чашечникова О. С., Панченко Т. І. Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь.

Стаття присвячена теоретико-методичній проблемі формування та розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики. На основі аналізу розв’язування функціональних рівнянь продемонстровано можливості впливу їх виконання на розвиток нестандартного мислення учнів.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Ольга Серафимівна Чашечникова, афіліація Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko, Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

    доктор педагогічних наук, професор кафедри математики

  • автор Тетяна Іванівна Панченко, афіліація Alexander Gymnasium (Sumy), Александровская гимназия (м. Суми), Олександрівська гімназія (м. Суми)

    здобувач, учитель математики

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 162-166. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195