Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195Ключові слова:
функціональне рівняння, творче мислення, нестандартне мисленняАнотація
Чашечникова О. С., Панченко Т. І. Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь.
Стаття присвячена теоретико-методичній проблемі формування та розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики. На основі аналізу розв’язування функціональних рівнянь продемонстровано можливості впливу їх виконання на розвиток нестандартного мислення учнів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ольга Серафимівна Чашечникова, Тетяна Іванівна Панченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 162-166. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195