Інтеграція іноземних мов за професійним спрямуванням Із дисциплінами гуманітарного циклу

Автор(и)

  • Наталя Іванівна Євтушенко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3209

Ключові слова:

інтегрований підхід, іноземні мови за професійним спрямуванням, гуманітарні дисципліни, пізнавальна самостійність майбутніх учителів

Анотація

Євтушенко Н. І. Інтеграція іноземних мов за професійним спрямуванням Із дисциплінами гуманітарного циклу.

У статті здійснено спробу проаналізувати інтегрований підхід у навчанні й довести, що інтегроване навчання іноземних мов за професійним спрямуванням з дисциплінами гуманітарного циклу дає набагато кращий результат у порівнянні з традиційним вивченням предметів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталя Іванівна Євтушенко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, старший викладач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Інтеграція іноземних мов за професійним спрямуванням Із дисциплінами гуманітарного циклу. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 205-208. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3209