Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи

Автор(и)

  • Олена Павлівна Rравченко Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Институт педагогического образования и образования взрослых АПН Украины , Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3213

Ключові слова:

професійна етика, майбутня медична сестра, компетентнісний, культурологічний, аксіологічний підходи

Анотація

Кравченко О. П. Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи.

У статті схарактеризовано компетентнісний, культурологічний, аксіологічний підходи до формування професійної етики майбутніх медичних сестер. Запропоновано структурно-змістову модель та комплекс взаємопов’язаних педагогічних умов формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Павлівна Rравченко, афіліація Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Институт педагогического образования и образования взрослых АПН Украины, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 218-221. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3213