Зміст поняття «сугестія» в наукових дослідженнях минулого та сучасності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3216Ключові слова:
сугестія, свідоме, несвідоме, сугестологія, майбутній учитель музикиАнотація
Міщанчук В. М. Зміст поняття «сугестія» в наукових дослідженнях минулого та сучасності.
У статті розглядається зміст поняття «сугестія», аналізується роль свідомих і несвідомих механізмів навіювання. Вивчається досвід використання сугестії в педагогіці, розкривається значення сугестійних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів музики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вікторія Миколаївна Міщанчук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Зміст поняття «сугестія» в наукових дослідженнях минулого та сучасності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 231-235. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3216