Зміст поняття «сугестія» в наукових дослідженнях минулого та сучасності

Автор(и)

  • Вікторія Миколаївна Міщанчук Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3216

Ключові слова:

сугестія, свідоме, несвідоме, сугестологія, майбутній учитель музики

Анотація

Міщанчук В. М. Зміст поняття «сугестія» в наукових дослідженнях минулого та сучасності.

У статті розглядається зміст поняття «сугестія», аналізується роль свідомих і несвідомих механізмів навіювання. Вивчається досвід використання сугестії в педагогіці, розкривається значення сугестійних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів музики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вікторія Миколаївна Міщанчук, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    викладач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Зміст поняття «сугестія» в наукових дослідженнях минулого та сучасності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 231-235. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3216