Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

Автор(и)

  • Оксана Олександрівна Подліняєва Sumy Regional Institute of Postgraduate Teacher Education , Сумской областной институт последипломного педагогического образования , Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3220

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерна модель, педагогічна система

Анотація

Подліняєва О. О. Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін.

У статті аналізуються основні дидактичні аспекти запровадження ІКТ у навчальний процес із суспільно-гуманітарних дисциплін, розкриваються специфічні особливості досягнення різних педагогічних цілей у навчанні з використанням вже наявних розробок, комплексів і комплектів комп’ютерного обладнання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Оксана Олександрівна Подліняєва, афіліація Sumy Regional Institute of Postgraduate Teacher Education, Сумской областной институт последипломного педагогического образования, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    завідувач сектору навчально-дослідної роботи КЗ СОІППО

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 247-252. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3220