Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні

Автор(и)

  • Владислав Іванович Фадєєв Crimean Humanities University (Yalta) , РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г.Ялта) , РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м.Ялта)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3226

Ключові слова:

система, моделювання, управління, освітні ресурси, вищі навчальні заклади

Анотація

Фадєєв В. І. Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні.

Стаття присвячена аналізу теоретичних особливостей моделювання управління освітніми ресурсами вищих навчальних закладів. Досліджено особливості застосування системного підходу до моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти України.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Владислав Іванович Фадєєв, афіліація Crimean Humanities University (Yalta), РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г.Ялта), РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м.Ялта)

    кандидат психологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 273-277. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3226