Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3231Ключові слова:
структурування навчального матеріалу, кредитно-модульна технологія, курс гармонії, методи моделювання змісту, елементи інтеграціїАнотація
Ярошенко О. М. Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах.
У статті розкриваються практичні шляхи структурування навчального матеріалу курсу «Гармонія» в системі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва за кредитно-модульною технологією навчання. Висвітлено зміст курсу відповідно до навчальних елементів схеми з гармонії (музичні явища, модулі), елементів філософсько-культурологічної спрямованості (епохи мистецтва, розуміння світу людиною), що перебувають між собою в ієрархічній залежності.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Миколаївна Ярошенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.