Особливості змісту двомовного навчання в середніх школах США
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3236Ключові слова:
двомовне навчання, зміст двомовного навчання, багатомовний розвиток, полікультурний розвиток, акультураціяАнотація
Зайцева Н. Г. Особливості змісту двомовного навчання в середніх школах США.
У статті розглянуто особливості змісту двомовного навчання в середній освіті США. На основі аналізу змісту двомовного навчання в середніх школах Сполучених Штатів Америки виокремлено найважливіші його складники, розкрито специфіку полікультурного розвитку учнів в навчальних закладах США.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталія Григорівна Зайцева

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Особливості змісту двомовного навчання в середніх школах США. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 311-315. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3236