Засадничі принципи існування Київського навчального округу в період 1833–1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами «Журнала министерства народного просвещения»)

Автор(и)

  • Ганна Олексіївна Кільова Administration of the President of Ukrain , Администрация Президента Украины , Адміністрація Президента України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3237

Ключові слова:

Міністерство народної освіти, навчальний округ, указ, циркуляр, попечитель

Анотація

Кільова Г. О. Засадничі принципи існування Київського навчального округу в період 1833–1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами «Журнала министерства народного просвещения»).

У статті розглянуто функціонування Київського навчального округу і найважливіші державні документи, що визначають його устрій. До них належать укази імператора, розпорядження міністра народної освіти, циркуляри попечителя Київського навчального округу. Основну увагу зосереджено на перших двох як таких, що формували принципи роботи навчального округу, визначали головні критерії його розвитку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Олексіївна Кільова, афіліація Administration of the President of Ukrain, Администрация Президента Украины, Адміністрація Президента України

    кандидат філософських наук, заступник Керівника Управління з питань звернень громадян Адміністрації Президента України

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Засадничі принципи існування Київського навчального округу в період 1833–1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами «Журнала министерства народного просвещения»). (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 315-321. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3237