Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – першій третині ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3242Ключові слова:
методологічна основа, реформаторська педагогіка, навчання історії, виховання, методика, національна ідеяАнотація
Савшак Т. М. Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – першій третині ХХ ст.
У статті виявлено й обґрунтовано методологічні аспекти розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – початку ХХ ст. Автор визначає культурно-історичні обставини розвитку галицької педагогіки в досліджуваний період, вказує на вплив ідей «нового виховання».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тарас Михайлович Савшак

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – першій третині ХХ ст. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 339-343. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3242