Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – першій третині ХХ ст.

Автор(и)

  • Тарас Михайлович Савшак Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3242

Ключові слова:

методологічна основа, реформаторська педагогіка, навчання історії, виховання, методика, національна ідея

Анотація

Савшак Т. М. Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – першій третині ХХ ст.

У статті виявлено й обґрунтовано методологічні аспекти розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – початку ХХ ст. Автор визначає культурно-історичні обставини розвитку галицької педагогіки в досліджуваний період, вказує на вплив ідей «нового виховання».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тарас Михайлович Савшак, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    здобувач лабораторії суспільствознавчої освіти

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині ХІХ – першій третині ХХ ст. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 339-343. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3242