Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3248Ключові слова:
здібності, особистість, розвиток здібностей, результативність діяльностіАнотація
Чарченко П. С. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності».
Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «здібності» та здійснено систематизацію поглядів щодо розвитку здібностей у контексті філософії, психології, педагогіки та соціології. Визначено ознаки здібностей; обґрунтовано думку про те, що результативність діяльності слугує критерієм їх оцінки і вираження.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Павло Станіславович Чарченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності». (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 366-369. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3248