Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254Ключові слова:
рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивні процеси, мотивація, прагнення, саморозвитокАнотація
Кондратець І. В. Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів.
Статтю присвячено ролі мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. Розкрито сутність засобів забезпечення мотиваційного етапу, механізму взаємозв’язку між мотивацією та рівнем рефлексивних прагнень, здібностей, умінь і навичок.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Інна Вікторівна Кондратець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 386-390. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254