Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів

Автор(и)

  • Інна Вікторівна Кондратець Рівненський державний гуманітарний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивні процеси, мотивація, прагнення, саморозвиток

Анотація

Кондратець І. В. Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів.

Статтю присвячено ролі мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. Розкрито сутність засобів забезпечення мотиваційного етапу, механізму  взаємозв’язку між мотивацією та рівнем рефлексивних прагнень, здібностей, умінь і навичок.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Інна Вікторівна Кондратець, афіліація Рівненський державний гуманітарний університет

    аспірант, методист інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 386-390. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254