Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід

Автор(и)

  • І. О. Пальшкова K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine) , Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского , Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3379

Ключові слова:

професійна, педагогічна культура, компетентісний підхід

Анотація

Пальшкова І. О. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід.

У статті розкрито можливості формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи засобами компетентнісного підходу. Професійно-педагогічна культура – це складний динамічний процес поступового формування професійних знань, професійних умінь і професійно значущих якостей особистості. Компетентнісний підхід сприяє професійному становленню особистості майбутнього вчителя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. О. Пальшкова, афіліація K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine), Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 3-10. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3379