Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.

Автор(и)

  • С. М. Мартиненко Humanities Institute of Kyiv Boris Grinchenko University , Киевский университет имени Бориса Гринченко , Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383

Ключові слова:

діагностичні компетенції, діагностична компетентність, основні етапи та компоненти формування діагностичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи

Анотація

Мартиненко С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.

У статті обґрунтовано систему діагностичних компетенцій, якими мають володіти майбутні вчителі початкової школи; визначено поетапність їх формування; охарактеризовано основні компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи під час професійної підготовки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. М. Мартиненко, афіліація Humanities Institute of Kyiv Boris Grinchenko University, Киевский университет имени Бориса Гринченко, Київський університет імені Бориса Грінченка

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 26-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383