Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів

Автор(и)

  • С. М. Богомаз-Назарова V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University , Кировоградский ГПУ им. В. Винниченко , Кіровоградський ДПУ ім. В. Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3390

Ключові слова:

міжпредметні зв’язки, навчальний процес, майбутні вчителі

Анотація

Богомаз-Назарова С. М. Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів.

У статті здійснено аналіз міжпредметних зв’язків у методичній літературі як важливої передумови підвищення ефективності навчання майбутніх учителів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. М. Богомаз-Назарова, афіліація V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University, Кировоградский ГПУ им. В. Винниченко, Кіровоградський ДПУ ім. В. Винниченка

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2013

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 69-73. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3390