Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3390Ключові слова:
міжпредметні зв’язки, навчальний процес, майбутні вчителіАнотація
Богомаз-Назарова С. М. Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів.
У статті здійснено аналіз міжпредметних зв’язків у методичній літературі як важливої передумови підвищення ефективності навчання майбутніх учителів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2013
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. М. Богомаз-Назарова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 69-73. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3390