Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес

Автор(и)

  • Т. С. Дороніна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3395

Ключові слова:

гендерна теорія, практика гендерної освіти, теоретичний та педагогічний аналіз

Анотація

Дороніна Т. О. Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес.

У статті висвітлено практику впровадження гендерної теорії в систему освіти Західньої Європи та Північної Америки; окреслено можливості використання прогресивного досвіду розв'язання досліджуваної проблеми в освітніх закладах України.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. С. Дороніна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Посилання

Андерсен М. Л. Изменение учебной программы высшего образования / М. Л. Андерсен; [пер. с англ. Е. Н. Лучининой]; ред. В. И. Успенской. – Тверь : Феминист Пресс, 2003. – 34 с.

Вашетина О. В. Гендерный подход в образовательных системах Великобритании и США : автореф. дисс. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / О. В. Вашетина. – Казань, 2011. – 21 с.

Година Е. З. Гендерные исследования в системе образования США: история и современность [Электронный ресурс] / Е. З. Година // Материалы Круглого стола [«Женский вопрос накануне XXI века»]. (Москва 27-28 апр. 1998 г.) / М. : Изд-во МГУ, 1998. – Режим доступа: web.erchive.Org/web/20000824171746; http://www.owl.ru/win/research/gendusa.html

Исмаилов Е. Гимназическое образование в Швеции: гендерній аспект / Е. Исламов. – 2004. - № 1. – С. 165-167.

Махиня Н. В. Особенности гендерного воспитания в Германии [Электронный ресурс] / Н. В. Махиня // Педагогическая наука: история, теория, практика, тенденции развития. – 2009. – № 4. – Режим доступа: http://intellectinvest.org.ua/rus/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n2_2009_st_4

Плахотнік О. Гендерний вимір сучасної : здобутки американських феміністсько-педагогічних студій / О. Плахотнік // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Американська філософія освіти очима українських дослідників»], (Полтава, 22 груд. 2005 р.) – Польава : ПОІППО, 2005. – С. 128-133.

Толстокорова А. Гендерні інновації як механізм гуманізації освіти та розвитку людського капіталу / А. Толстокорова // Агрора. Україна і США: взаємодія у галузі політики, економіки, науки та культури. – Випуск 6. – К. : Стилос, 2007. – С. 91-100.

Шашина Е. История женщин в США в ХХ веке (Краткий обзор) / Е. Шашина // Общественные науки и современность. – 2000. - № 4. – С. 144-150.

Ягремцева А. О. Гендерний підхід у педагогіці вищої школи Німеччини // А. О. Ягремцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. – 2010. - № 8. – С. 525-529.

Gender Mainstreaming in Practice: A Handbook. – UNDP RBEC, 2002. – 137 p.

Gotschel H. Degendering Science – A Project to extending the Conception and given at the National Taras Sciences at the University Kiev [Електронний ресурс] / H. Gotschel. – Режим доступу: http://www.helenegoetschel.de/dowlands/RubDgS_Ukrainian.pdf

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 97-106. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3395