Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування

Автор(и)

  • З. С. Кучер Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3404

Ключові слова:

пізнавальна активність, проект, навчальний проект, педагогічні умови, принципи проектування

Анотація

Кучер З. С. Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування.

У статті розкрито особливості активізації пізнавальної діяльності студентів із використання навчального проектування. Особливу увагу приділено структурним складникам проектів та обґрунтуванню педагогічних умов організації навчального проектування.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор З. С. Кучер, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 146-153. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3404