Підвищення естетичної культури студентів під час взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератури (на матеріалі спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури»)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3410Ключові слова:
естетична культура, компаративний аналіз, високохудожні твори, індивідуальні завдання, робота в групах, дискусіяАнотація
Папушина В. А. Підвищення естетичної культури студентів під час взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератури (на матеріалі спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури»).
У статті обґрунтовано значення спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури» для формування естетичної культури студентів, розглянуто форми та методи підвищення естетичної культури студентів на матеріалі даного спецкурсу, зокрема під час вивчення роману І. Нечуя-Левицького «Хмари» та збірки оповідань І. Тургенєва «Нотатки мисливця».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. А Папушина

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Підвищення естетичної культури студентів під час взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератури (на матеріалі спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури»). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 187-194. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3410