Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів

Автор(и)

  • М. А. Пригодій Chernihiv National Pedagogical University , Черниговский национальный педагогический университет , Чернігівський національний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3411

Ключові слова:

критерій, показник, готовність до профільного навчання, вчитель технологій

Анотація

Пригодій М. А. Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів.

У статті подано результати теоретичного узагальнення з проблеми обґрунтування критеріїв та рівнів оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор М. А. Пригодій, афіліація Chernihiv National Pedagogical University, Черниговский национальный педагогический университет, Чернігівський національний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 194-198. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3411