Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема

Автор(и)

  • Н. Кипиченко Borys Grinchenko Kyiv University , Киевский университет имени Бориса Гринченко , Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3425

Ключові слова:

компетентність, компетенція, комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи, мовна компетенція, мовленнєва компетенція, соціолінгвістична компетенція

Анотація

Кипиченко Н. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема.

У статті розглянуто основні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців до визначення сутності та структури комунікативної компетентності; уточнено сутність та зміст поняття «комунікативна компетентність учителя початкової школи», визначено структурні компоненти комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. Кипиченко, афіліація Borys Grinchenko Kyiv University, Киевский университет имени Бориса Гринченко, Київський університет імені Бориса Грінченка

    викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 274-279. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3425