Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій

Автор(и)

  • М. М. Rоньок Chernihiv National TG Shevchenko Pedagogical University , Черниговский национальный педагогический университет им. Т.Г. Шевченко , Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3427

Ключові слова:

інтеграція, міжпредметні зв’язки, технічні дисципліни, навчальний процес

Анотація

Коньок М. М. Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій.

У статті зроблено спробу розв’язання окремого аспекту проблеми посилення міжпредметних зв’язків на заняттях з фахових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор М. М. Rоньок, афіліація Chernihiv National TG Shevchenko Pedagogical University, Черниговский национальный педагогический университет им. Т.Г. Шевченко, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 284-290. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3427