Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • Т. В. Мандрико Higher utility training institution of Sumy regional council «Lebedyn Pedagogical College AS Makarenko» , Высшее коммунальное учебное учреждение Сумского областного совета «Лебединский педагогическое училище имени А.С.Макаренко » , Вищий комунальний навчальний заклад Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3431

Ключові слова:

молодший спеціаліст, інновація, педагогічна технологія, ІКТ

Анотація

Мандрико Т. В., Михайленко Н. В. Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін.

У статті з’ясовано, які інформаційні технології і на яких етапах навчання використовуютьсяу навчально-виховному процесі у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, що сприяє доступу до якісної освіти для всіх студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. В. Мандрико, афіліація Higher utility training institution of Sumy regional council «Lebedyn Pedagogical College AS Makarenko», Высшее коммунальное учебное учреждение Сумского областного совета «Лебединский педагогическое училище имени А.С.Макаренко », Вищий комунальний навчальний заклад Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

    викладач-методист

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати