Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3431Ключові слова:
молодший спеціаліст, інновація, педагогічна технологія, ІКТАнотація
Мандрико Т. В., Михайленко Н. В. Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін.
У статті з’ясовано, які інформаційні технології і на яких етапах навчання використовуютьсяу навчально-виховному процесі у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, що сприяє доступу до якісної освіти для всіх студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. В. Мандрико

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 305-310. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3431