Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи

Автор(и)

  • К. П. Нечипоренко Borys Grinchenko Kyiv University , Киевский университет имени Бориса Гринченко , Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3440

Ключові слова:

інтелектуально-творчі вміння, особистість майбутнього вчителя початкової школи

Анотація

Нечипоренко К. П. Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи.

У статті розкрито зміст інтелектуально-творчих умінь та обґрунтовано їх місце у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор К. П. Нечипоренко, афіліація Borys Grinchenko Kyiv University, Киевский университет имени Бориса Гринченко, Київський університет імені Бориса Грінченка

    викладач,

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 349-353. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3440