Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця

Автор(и)

  • О. В. Панішева Луганський національний університет імені Тараса Шевченка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3441

Ключові слова:

компетентності, зміст навчання, професійна спрямованість, підготовка майбутнього вчителя, математична логіка

Анотація

Панішева О. В. Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця.

У статті розглянуто шляхи трансформації змісту дисципліни «Основи алгоритмізації та математична логіка» задля формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмистів та вчителів інформатики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Панішева, афіліація Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 354-359. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3441