Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя

Автор(и)

  • В. В. Шинкаренко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3447

Ключові слова:

етно-художня культура, народне виховання, народні традиції

Анотація

Шинкаренко В.В. Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя.
У статті шляхом зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації обґрунтовано слушність організації навчального процесу на основі народних традицій. Розкрито засоби й методи народного виховання, запропоновано рекомендації з практичного використання отриманих результатів задля ефективного формування компетентності майбутнього вчителя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Шинкаренко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 392-397. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3447