Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3461Ключові слова:
професійна орієнтація, самовизначення, соціальне замовлення, індивідуальні потреби особистості, діяльнісний підхідАнотація
Терещук А. І. Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи.
У статті розглянуто проблеми професійної орієнтації учнів та професійного самовизначення старшокласників, проаналізовано особливості традиційної системи профорієнтації у зв’язку з пошуком нових шляхів розв’язку проблеми.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. І. Терещук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 458-464. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3461