Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492Ключові слова:
дизайнерське мислення, мистецька освіта, вчитель технології, старшокласники, художньо-конструкторська діяльністьАнотація
Дубова Н. В. Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.
У статті розглянуто та проаналізовано сукупність психолого-педагогічних умов формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. В. Дубова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 624-629. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492