Дидактичні можливості процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи

Автор(и)

  • І. С. Павленко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3497

Ключові слова:

дидактичні можливості, гуманітарні дисципліни, формування загальнокультурної компетентності, загальнокультурна компетентність учнів старшої школи

Анотація

Павленко І. С. Дидактичні можливості процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи.

У статті висвітлено основні аспекти сучасного психолого-педагогічного розуміння дидактичних можливостей процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи. Визначено культуролого-гуманістичну функцію як провідну щодо формування загальнокультурної компетентності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. С. Павленко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Дидактичні можливості процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 647-652. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3497