Дидактичні можливості процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3497Ключові слова:
дидактичні можливості, гуманітарні дисципліни, формування загальнокультурної компетентності, загальнокультурна компетентність учнів старшої школиАнотація
Павленко І. С. Дидактичні можливості процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи.
У статті висвітлено основні аспекти сучасного психолого-педагогічного розуміння дидактичних можливостей процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи. Визначено культуролого-гуманістичну функцію як провідну щодо формування загальнокультурної компетентності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 І. С. Павленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні можливості процесу вивчення гуманітарних дисциплін у контексті формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 647-652. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3497