Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3522Ключові слова:
мовно-мовленннєва підготовка, інтеракція різнотипових підходів, інтерактивне навчання, когнітивна методика, комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентрично-дискурсний, компетентніснийАнотація
Дідук-Ступ'як Г. І. Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи.
У статті показано особливості мовно-мовленннєвої підготовки учнів основної школи у процесі застосування інноваційної лінгвометодичної технології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення мови»; з’ясовано актуальність проблематики і завдання наукового дослідження, методологічні засади зіставлення навчальних дій у чотирьох видах мовленнєвої діяльності; з’ясовано окремі дефініції терміна «підхід» і виведено власне трактування цього поняття в методиці навчання мов; описано систему пропедевтичного вивчення словосполучення в п’ятому класі в руслі поєднаного використання таких підходів, як комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентрично-дискурсний, компетентнісний.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Г. І. Дідук-Ступ’як

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.