Основні підходи до розв'язання проблеми формування пізнавальної самостійності

Автор(и)

  • Н. І. Євтушенко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3523

Ключові слова:

самостійна робота, пізнавальна самостійність, навчально-пізнавальна діяльність, самоосвіта

Анотація

Євтушенко Н. І. Основні підходи до розв'язання проблеми формування пізнавальної самостійності.

У статті здійснено спробу проаналізувати найпоширеніші підходи до розв’язання проблеми формування пізнавальної самостійності вчителя, які виокремлюються на основі зіставлення мети пізнавальної діяльності вчителя, способів її досягнення та отриманого результату.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. І. Євтушенко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Основні підходи до розв’язання проблеми формування пізнавальної самостійності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 117-124. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3523