Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів

Автор(и)

  • М. А. Григор’єва Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3572

Ключові слова:

екстенсивний підхід, інтенсифікація, процес навчання, інтенсифікація навчання, активізація навчання

Анотація

Григор’єва М. А. Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів.

Стаття присвячена визначенню сутності інтенсифікації навчального процесу та висвітленню психолого-педагогічних аспектів інтенсифікації навчальної діяльності студентів у вищому начальному закладі. Запропоновані шляхи вдосконалення змісту навчального матеріалу і методів навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор М. А. Григор’єва, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 19-27. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3572