Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін

Автор(и)

  • Н. С. Журавська Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3575

Ключові слова:

проблемне навчання, активізація навчання, розігрування ролей, часткова методика

Анотація

Журавська Н. С. Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін.

Розглянуто проблемне навчання як шлях активізації діяльності студентів. Визначені та узагальнені особливості методики навчання спеціальних дисциплін: методичні особливості лекцій, практичних занять, семінару, самостійної роботи на прикладі спеціальної дисципліни «Кормовиробництво».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. С. Журавська, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України

    доктор пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 40-48. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3575