Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3575Ключові слова:
проблемне навчання, активізація навчання, розігрування ролей, часткова методикаАнотація
Журавська Н. С. Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін.
Розглянуто проблемне навчання як шлях активізації діяльності студентів. Визначені та узагальнені особливості методики навчання спеціальних дисциплін: методичні особливості лекцій, практичних занять, семінару, самостійної роботи на прикладі спеціальної дисципліни «Кормовиробництво».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. С. Журавська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 40-48. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3575