Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента

Автор(и)

  • Л. С. Костіна Криворізький національний університет image/svg+xml
  • О. Г. Ліхошерст Криворізький національний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3580

Ключові слова:

гуманістичний підхід, особистість, номінальність, педагогічні технології

Анотація

Костіна Л. С., Ліхошерст О. Г. Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента.

У статті з’ясовано поняття педагогічних технологій, використання яких здійснюється на засадах гуманістичного підходу до формування особистості студентів ВНЗ економічного профілю. Визначено основні проблеми їх номінального використання в навчально-виховному процесі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Л. С. Костіна, афіліація Криворізький національний університет

    викладач

  • автор О. Г. Ліхошерст, афіліація Криворізький національний університет

    викладач

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 76-85. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3580