Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3580Ключові слова:
гуманістичний підхід, особистість, номінальність, педагогічні технологіїАнотація
Костіна Л. С., Ліхошерст О. Г. Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента.
У статті з’ясовано поняття педагогічних технологій, використання яких здійснюється на засадах гуманістичного підходу до формування особистості студентів ВНЗ економічного профілю. Визначено основні проблеми їх номінального використання в навчально-виховному процесі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. С. Костіна, О. Г. Ліхошерст

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 76-85. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3580