Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3592Ключові слова:
естетичне виховання, критерії естетичної вихованості, показники, рівні естетичної вихованостіАнотація
Батрак Т. В. Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників.
У статті визначено критерії та показники для експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників у загальноосвітній школі, а також наведено рівні естетичної вихованості, розроблені на основі співвіднесення критеріїв.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. В. Батрак

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 158-165. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3592