Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників

Автор(и)

  • Т. В. Батрак Institute of Problems of Education of National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Институт проблем воспитания АПН Украины , Інститут проблем виховання АПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3592

Ключові слова:

естетичне виховання, критерії естетичної вихованості, показники, рівні естетичної вихованості

Анотація

Батрак Т. В. Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників.

У статті визначено критерії та показники для експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників у загальноосвітній школі, а також наведено рівні естетичної вихованості, розроблені на основі співвіднесення критеріїв.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. В. Батрак, афіліація Institute of Problems of Education of National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Институт проблем воспитания АПН Украины, Інститут проблем виховання АПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Критерії та показники експериментального вивчення стану естетичної вихованості старшокласників. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 158-165. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3592