Дидактика, методика, педагогічна технологія і моделювання навчально-пізнавальних процесів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3613Ключові слова:
дидактика, методика, педагогічна технологія, моделювання навчально-пізнавального процесу, ґрунтовність знаньАнотація
Онопа В. М. Дидактика, методика, педагогічна технологія і моделювання навчально-пізнавальних процесів.
У статті подається логіко-семантичний аналіз та визначається науково достовірна ієрархія понять «дидактика», «методика», «педагогічна технологія». Розкриваються психолого-педагогічні та організаційно-методичні аспекти технологічного моделювання. Запропоновано структурно-функціональні моделі навчально-пізнавального процесу, покликані забезпечити ґрунтовність знань.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. М. Онопа

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактика, методика, педагогічна технологія і моделювання навчально-пізнавальних процесів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 295-305. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3613