Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності

Автор(и)

  • О. В. Павліна , Donetsk National University , , Донецький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4485

Ключові слова:

евристичне навчання математики, майбутній учитель математики, професійна готовність, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У статті висвітлено актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів математики в умовах інформатизації освіти. Запропоновано складові професійної готовності студентів педагогічних ВНЗ до використання інформаційно-комунікаційних технологій в евристичному начанні. Розглянуто деякі прийоми формування евристичної складової професійної готовності майбітнього вчителя до використання ІКТ в евристичному навчанні математики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Павліна, афіліація , Donetsk National University, , Донецький національний університет

    кандидат педагогічних наук, викладач

Завантаження

Опубліковано

20-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 101-106. https://doi.org/10.31812/educdim.4485