Використання міжпредметних зв'язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4507Ключові слова:
MathCAD, розрахунково-графічна робота, міжпредметні зв'язки, символьне перетворення, математика, опір матеріалівАнотація
Обгрунтується необхідність вивчення MathCAD та виконання розрахунково-графічної роботи з теми «Метематичний пакет MathCAD». Подається приклад завдання для розрахунково-графічної роботи з інформатики для студентів механічних спеціальностей. Дана робота дозволить реалізувати міжпредметні зв'язки дисциплін «Інформатика», «Вища математика» і «Опір матеріалів».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
27-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Д. А. Покрищень, С. І. Прищеп

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання міжпредметних зв’язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 113-117. https://doi.org/10.31812/educdim.4507