Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва

Автор(и)

  • О. В. Єременко , Sumy State Pedagogical University , , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4587

Ключові слова:

фахівці з музичного мистецтва, пізнавально-пошукова, оцінювально-інтерпретаційно, творчо-продуктивна діяльність

Анотація

Актуалізовано проблему єдності раціональних і емоційних способів освоєння мистецтва, висвітлено сутність консолідаційної єдності пізнавально-пошукового, оцінювально-інтерпретаційного і творчо-продуктивного видів навчальної діяльності фахівців музично-педагогічного профілю.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Єременко, афіліація , Sumy State Pedagogical University, , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 306-313. https://doi.org/10.31812/educdim.4587