Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4587Ключові слова:
фахівці з музичного мистецтва, пізнавально-пошукова, оцінювально-інтерпретаційно, творчо-продуктивна діяльністьАнотація
Актуалізовано проблему єдності раціональних і емоційних способів освоєння мистецтва, висвітлено сутність консолідаційної єдності пізнавально-пошукового, оцінювально-інтерпретаційного і творчо-продуктивного видів навчальної діяльності фахівців музично-педагогічного профілю.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Єременко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 306-313. https://doi.org/10.31812/educdim.4587