Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4602Ключові слова:
інтелект, емоції, комп’ютерні технології в музиціАнотація
У публікації розглядаються окремі питання гармонізації інтелектуальної та емоційної складових підготовки майбутніх учителів музики до професійної діяльності в умовах розвитку сучасної освіти, зіставляються характеристики моделей інтелекту, визначаються можливі шляхи застосування педагогічної технологій з урахуванням емоційних факторів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. І. Варнавська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 384-388. https://doi.org/10.31812/educdim.4602