Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти

Автор(и)

  • Л. І. Варнавська Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4602

Ключові слова:

інтелект, емоції, комп’ютерні технології в музиці

Анотація

У публікації розглядаються окремі питання гармонізації інтелектуальної та емоційної складових підготовки майбутніх учителів музики до професійної діяльності в умовах розвитку сучасної освіти, зіставляються характеристики моделей інтелекту, визначаються можливі шляхи застосування педагогічної технологій з урахуванням емоційних факторів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. І. Варнавська, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 384-388. https://doi.org/10.31812/educdim.4602

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають