Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4605Ключові слова:
формування, педагогічні умови, діалог, комунікативна підготовка, культура діалогу, студентАнотація
У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Розглянуто погляди сучасних дослідників щодо поняття «педагогічні умови». Визначено педагогічні умови формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. О. Литвинова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 399-405. https://doi.org/10.31812/educdim.4605