Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ

Автор(и)

  • О. О. Литвинова , Dnipropetrovsk State Agrarian University , , Дніпропетровський державний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4605

Ключові слова:

формування, педагогічні умови, діалог, комунікативна підготовка, культура діалогу, студент

Анотація

У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Розглянуто погляди сучасних дослідників щодо поняття «педагогічні умови». Визначено педагогічні умови формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 399-405. https://doi.org/10.31812/educdim.4605