Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект

Автор(и)

  • Т. О. Спірткова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4624

Ключові слова:

інтелектуальна культура, навчальна діяльність, обдаровані діти, педагогічні особливості

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування інтелектуальної культури обдарованих дітей. У статті чітко окреслено шляхи професійної діяльності вчителя у виховання інтелектуальної культури дітей.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 505-509. https://doi.org/10.31812/educdim.4624