Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку

Автор(и)

  • О. О. Ляшенко , Crimean Engineering and Pedagogical University , , РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», м. Сімферополь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4625

Ключові слова:

право, правове виховання, розумово відсталі учні, інтерактивний урок

Анотація

В статті запропоновані нові для допоміжної школи форми організації уроку з основ правових знань.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. О. Ляшенко, афіліація , Crimean Engineering and Pedagogical University, , РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», м. Сімферополь

    кандидат пед. наук, викладач

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 509-513. https://doi.org/10.31812/educdim.4625