Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи

Автор(и)

  • Н. А. Ковчин , Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4626

Ключові слова:

дидактична модель, географічна освіта, комплексна діагностична методика

Анотація

Розкриття доцільність моделювання географічної освіти як важливого чинника оптимізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. А. Ковчин, афіліація , Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, , Інститут педагогіки НАПН України

    кандидат пед. наук

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 513-520. https://doi.org/10.31812/educdim.4626