Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4626Ключові слова:
дидактична модель, географічна освіта, комплексна діагностична методикаАнотація
Розкриття доцільність моделювання географічної освіти як важливого чинника оптимізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. А. Ковчин

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 513-520. https://doi.org/10.31812/educdim.4626