ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4640Ключові слова:
освітнє середовище, організаційно-менеджерський підхід, менеджмент якості, функції та методи педагогічного менеджментуАнотація
У статті представлений інноваційний досвід педагогічного колективу експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - навчально-виховного комплексу № 28 м. Дніпропетровська зі створення освітнього середовища розвитку дитини, зокрема розглядається організаційно-менеджерський підхід у проектуванні його компонентів: соціального, технологічного, просторово-предметного, суб'єктів освітнього процесу.
Автор описує системну модель освітнього середовища з точки зору менеджменту якості, визначає структуру якісного управління, викладає основні принципи, функції та методи системи педагогічного менеджменту.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. Б. Гонтаровська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.