ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

Автор(и)

  • Н. Б. Гонтаровська , City Methodical Center of the Department of Education and Science of the Dnipropetrovsk City Council , , Міський методичний центр Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4640

Ключові слова:

освітнє середовище, організаційно-менеджерський підхід, менеджмент якості, функції та методи педагогічного менеджменту

Анотація

У статті представлений інноваційний досвід педагогічного колективу експери­ментального навчального закладу всеукраїнського рівня - навчально-виховного комплексу № 28 м. Дніпропетровська зі створення освітнього середовища розвитку дитини, зокре­ма розглядається організаційно-менеджерський підхід у проектуванні його компонентів: соціального, технологічного, просторово-предметного, суб'єктів освітнього процесу.

Автор описує системну модель освітнього середовища з точки зору менеджме­нту якості, визначає структуру якісного управління, викладає основні принципи, функ­ції та методи системи педагогічного менеджменту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. Б. Гонтаровська, афіліація , City Methodical Center of the Department of Education and Science of the Dnipropetrovsk City Council, , Міський методичний центр Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради

    кандидат пед. наук, заслужений працівник освіти України

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 12-24. https://doi.org/10.31812/educdim.4640