ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

Автор(и)

  • О. А. Коваленко , Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University , , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4645

Ключові слова:

раціональне читання, швидкочитання, усвідомлене читання, мовленнєвий розвиток

Анотація

У статті розкрито погляди провідних психологів, педагогів-практиків на оснт ні методи навчання читання учнів початкової школи. Проаналізовано праці відош науковців стосовно організаційних засад навчання читання академічно обдароваЛ учнів початкової школи. Обгрунтовано основні шляхи формування навичок раціонам ного читання: розвиток швидкочитання, усвідомленого читання, сприяння мовлеЛ вому розвитку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. А. Коваленко, афіліація , Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 52-63. https://doi.org/10.31812/educdim.4645