ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4645Ключові слова:
раціональне читання, швидкочитання, усвідомлене читання, мовленнєвий розвитокАнотація
У статті розкрито погляди провідних психологів, педагогів-практиків на оснт ні методи навчання читання учнів початкової школи. Проаналізовано праці відош науковців стосовно організаційних засад навчання читання академічно обдароваЛ учнів початкової школи. Обгрунтовано основні шляхи формування навичок раціонам ного читання: розвиток швидкочитання, усвідомленого читання, сприяння мовлеЛ вому розвитку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. А. Коваленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 52-63. https://doi.org/10.31812/educdim.4645