ПОДОЛАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ І ДИДАКТИЧНИХ ТРУДНОЩІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • Н. І. Буряченко , Ukrainian Polytechnic College , , Український політехнічний технікум, м. Кривий Ріг

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4651

Ключові слова:

лінгвістичні та дидактичні труднощі, пізнавальна самостійність, засіб формування, вищі навчальні заклади, І-ІІ рівнів акредитації

Анотація

У статті розглядається проблема визначення лінгвістичних і дидактичних нощів у вивченні іноземної мови та способів їх подолання як засобу формування пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. І. Буряченко, афіліація , Ukrainian Polytechnic College, , Український політехнічний технікум, м. Кривий Ріг

    викладач вищої категорії

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ПОДОЛАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ І ДИДАКТИЧНИХ ТРУДНОЩІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 94-101. https://doi.org/10.31812/educdim.4651