ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ОКРЕМИХ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4661Ключові слова:
інноваційні технології, адаптивна система навчання, активізація самостійної діяльності, прикладні програми для персональних комп'ютерівАнотація
Упровадження елементів адаптивної системи навчання при проведенні лабораторних робіт з математичної статистики у вищих навчальних закладах технічного профілю сприяє збереженню змістового навантаження курсу, активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. А. Василенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ОКРЕМИХ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.4661