РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • C. O. Смолова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4708

Ключові слова:

мислення, професійна культура, суперечності, навчально-методичний комплекс

Анотація

У статті розглянуто навчально-методичний комплекс, який сприяє ефективно­му оволодінню іноземною мовою.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор C. O. Смолова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Посилання

-

Завантаження

Опубліковано

23-05-2022

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати