ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПРОГРАМА З ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ КАРТИНИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4710Ключові слова:
ціннісно-смислова картина світу дитини, варіативна програма, індивідуальний стиль навчальної роботи, опосередкування теоретичних знаньАнотація
У статті доведена ефективність дослідно-експериментальної програми, яка побудована на основі варіативного планування. Розглянуті теорії на яких будувалася експериментальна програма, висвітлені етапи розвитку формування ідей як орієнтирів визначення смислу життя дитиною.
Завантажити
Посилання
Буряк В. К. Урахування особливостей індивідуальних тилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності / Рідна школа № 7-8 (967-968), липень-серпень - 2010. - С. 3-7.
Буряк В. К. Теория и практика самостоятельной учебной работы школьников: (на материалах естественнонаучньїх дисциплин): дисс. ... докт. пед, наук: 13.00.09 «Теорія навчання» / Буряк В. К. - Кривой Рог, 1986. - 382 с.
Выготский Л. С. Динамика умственного развития школьника в связи с обучением // Педагогическая психология. - М: Педагогика, 1991. - 285 с.
Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения. - М.: Педагогика, 1996. - 540 с.
Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности. - М.: Дом педагогики, 1996. - 385 с.
Максименко С. Д. Методологические аспекты психологии обучения // Психология. - 1988. - Выш.31. - С. 39-46.
Психологические теории мотивации (за А. Маслоу) // А. Г. Маклаков Общая психология: Учебное пособие. - СПб: Питер, 2005. С. 535-552.
Эльконин Д. Б. Психология обучения младшего школьника. - М.: Знание, 1974. - 64 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 A . V. Zadorozhniy

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.