ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕННЯ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4780Ключові слова:
емоційний розвиток, пріоритетні мотиви, системний підхідАнотація
У роботі йдеться про виявлення пріоритетних мотивів ситуаційних питань при вивчені принципів формування відношення до занять фізичними вправами як одному із засобів емоційного розвитку особистості майбутніх педагогів.
Завантажити
Посилання
Актуальність формування усвідомлення ставлення до фізичного виховання у майбтніх педагогів/ Мінжоріна І. Л., Андріанов В.Є.//Актуальні проблеми юнацького спорту: Матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції. Херсон, 2010. - С. 147-150.
Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпеченні якісної освіти учнів: Науково-методичний посібник. Кривий Ріг, 2008, - 274 с.
Формування свідомого ставлення студентів до занять фізичною культурою / Спицький В. В., Жуков В. Л.// Сучасні проблеми сучасного виховання і спорту школярів та студентів України: матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції.- Суми, 2010. - С. бЗ - 66.
Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності / С. Городннський // Актуальні проблеми фізичного виховання в умовах кредитно-модульної системи навчання: матеріали Все5Тфашськоїнауково-практичної конференції. - Дніпропетровськ, 2010.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 L.I. Minzhorina, V.V. Vasylenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.